Blå måndag: China Glaze - Blue year´s Eve

Måndag igen, ny vecka nya tag! Har njutit av en ledig helg, skriver detta på söndagskvällen och idag har den närmsta familjen kommit hit och ätit tårta. Jag fick några fina presenter :) Hoppas ni haft en bra helg!

Men nu är det ännu en arbetsvecka, jobb i helgen som kommer men förhoppningsvis flyttar vi om två veckor.

Men nu till det underbara lacket jag har på naglarna! Blue year´s Eve är riktigt fint, täckte på två lager men jag har tre på naglarna för en jämnare effekt. Älskar den här typen av mörka djupa blåa färger.







Hoppas ni är med idag, lägg gärna till er länk och kommentera gärna så kikar jag in hos er sen. Massor med kärlek och kramar

Kommentarer

  1. Det lacket har jag missat från CG, mycket snyggt var det iaf. Jag är med idag. Ha en härlig Måndag:)

    SvaraRadera
  2. Härligt lack!
    Jag är med idag som nästan alltid =)

    SvaraRadera
  3. Älskar det lacket! :) Jag är med och visar ett riktigt fränt Gina-lack idag. :)

    SvaraRadera
  4. Åh vilket fint lack! Härlig blå :) Jag är med idag!

    SvaraRadera
  5. En av mina blå favoriter, älskar det! Har en klänning i samma nyans så gissa om jag matchar så fort jag får tillfälle ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg